پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید استاندار خراسان رضوی از دانشگاه فردوسی مشهد

در ادامه سلسله نشست‌های بررسی روند توسعه علم و فناوری خراسان رقم خورد:

بازدید استاندار خراسان رضوی از دانشگاه فردوسی مشهد

- 1402/04/19

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی به همراه هیئتی از مدیران استانداری و رئیس پارک علم و فناوری خراسان با حضور در دانشگاه فردوسی مشهد روند توسعه علم و فناوری در راستای نیاز مردم استان را بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در این بازدید مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان – ابوالفضل چمندی معاون هماهنگی امور اقتصادی و جمعی از مدیران استانداری خراسان رضوی، استاندار را همراهی کردند.

استاندار خراسان رضوی گفت: ما دانشگاه را مجرای مدیریت علمی می بینیم. تمامی مباحث از جمله فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و غیره در فضای دانشگاهی و علمی باید حل شود.

وی افزود: سالم نگه داشتن فضاهای علمی بسیار مهم است و نباید اجازه داد فضاهای دیگر در این فضای علمی خللی ایجاد کنند.

نظری در ادامه با تاکید بر حمایت هدفمند از اقدامات فناورانه و نوآورانه تصریح کرد: حل مسائل استان با ظرفیت های استان امکان پذیر است و این مسئله نیازمند ارتباط بین بخشی است که در حوزه علم و فناوری، پارک علم و فناوری خراسان در کشور سرآمد است.

در ادامه این بازدید از پژوهشکده هوا خورشید، آزمایشگاه رباتیک و مراکز رشد علم و فناوری دانشگاه بازدید به عمل آمد.

 

دانلود پیوست خبر مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.